Καλάθι 0
Κανένα προϊόν στο καλάθι

Επιστροφές & Ακυρώσεις

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:
α) Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Ακύρωση». Κάνοντας «κλικ» σε αυτό διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελίας.
β) Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να καλέσετε το XXXX και ένας από τους συνεργάτες μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
 

Υπαναχώρηση – Επιστροφή / Αντικατάσταση Προϊόντων

 
α) Δικαίωμα υπαναχώρησης
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης του/των προϊόντων. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας που θα βρείτε στο κάτω μέρος.
Τα προϊόντα γίνονται δεκτά προς επιστροφή όταν βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, στην εργοστασιακή τους συσκευασία χωρίς να έχει παραβιαστεί η Ταινία Ασφαλείας. Εξαιρούνται από την υπαναχώρηση περιπτώσεις όπου τα προϊόντα έχουν παραχθεί με δικές σας προδιαγραφές ή κατόπιν ειδικής παραγγελίας, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας (πχ. ακουστικά) εφόσον έχουν αποσφραγιστεί, καθώς και αναλώσιμα εκτυπωτών, ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. 
Η αίτηση σας θα πρέπει να γίνει γραπτά συμπληρώνοντας το Έντυπο Υπαναχώρησης (κατεβάστε ΕΔΩ), έπειτα θα την αποστείλετε στο info@techolic.gr όπου και θα σας απαντήσουμε για την επιβεβαίωση παραλαβής της φόρμας.
Η επιστροφή πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο) και το προϊόν να βρίσκεται αχρησιμοποίητο, σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς ήταν πριν από την πώληση, με τη συσκευασία του άθικτη όπως και όλα τα περιεχόμενά της, καθώς και οποιοδήποτε δώρο ενδεχομένως να περιλαμβάνονταν σε αυτήν.  
Η επιστροφή του/των ειδών γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του/τους. Ομοίως, η εταιρεία υποχρεούται να σας επιστρέψει το τίμημα που εισέπραξε (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης που επιβαρύνει την εταιρεία), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα λάβει πίσω το/τα αγαθά. Η εταιρεία θα εκτελέσει την επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο Πελάτης. Σε κάθε περίπτωση, τυχόν τραπεζικά έξοδα για την επιστροφή χρημάτων βαραίνουν τον Πελάτη. 
 

Επιστροφή προϊόντων 

Σε οποιαδήποτε από τις παρακάτω περιπτώσεις, θα πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα επιστροφής RMA που θα βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας, προτού προβείτε στην αποστολή των προϊόντων. Αφού λάβετε έγκριση από το αντίστοιχο τμήμα μας, τότε μπορείτε να προχωρήσετε στην επιστροφή των προϊόντων. 

 

α) Περίπτωση κατασκευαστικού λάθους από τις πρώτες μέρες χρήσης του προϊόντος (D.O.A. - Dead On Arrival)
Ισχύει για τα καταναλωτικά προϊόντα, μόνο εφόσον το προϊόν καλύπτεται από πολιτική DOA από τον κατασκευαστή του και πληρούνται οι εκάστοτε προϋποθέσεις. Μπορείτε να επιστρέψετε το ελλαττωματικό προϊόν στην διεύθυνση της TECHOLIC, στην αρχική του συσκευασία με όλα τα περιεχόμενά της, συνοδευόμενο από το παραστατικό αγοράς, εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία αγοράς του. Η εταιρεία μας το στέλνει στο service του εκάστοτε κατασκευαστή ώστε να ελεγχθεί, προκειμένου να διαπιστωθεί και εκεί η δυσλειτουργία που περιγράφεται από τον καταναλωτή. Εφόσον λάβει την επιβεβαίωση DOA από το service του κατασκευαστή, η εταιρία μας αντικαθιστά άμεσα το προϊόν (ή το πιστώνει, σε περίπτωση που δεν είναι πλέον διαθέσιμο). Τα μεταφορικά έξοδα βαρύνουν την εταιρία μας. Σε περίπτωση που το προϊόν που επιστραφεί είναι ελλιπές στη συσκευασία του ή δεν υπάρχει παραστατικό αγοράς εντός των 5 εργάσιμων ημερών δεν θα γίνεται πίστωση η αντικατάσταση, αλλά επισκευή του προϊόντος όπως ορίζεται παρακάτω. Σε περίπτωση που δεν βρεθεί τεχνικό πρόβλημα, υπάρχει ελάχιστη χρέωση για τον έλεγχο και τα διαχειριστικά έξοδα από το service του κατασκευαστή, όπως ορίζεται στην επόμενη παράγραφο και επιστροφή του προϊόντος στον πελάτη με δικά του έξοδα. 
 
β) Επιστροφή προβληματικού προϊόντος που καλύπτεται από την εργοστασιακή εγγύηση του κατασκευαστή προς επισκευή και είναι εκτός D.O.A.
Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να αποστείλετε το προϊόν στην έδρα μας προκειμένου να αποσταλεί στον κατασκευαστή για τεχνικό έλεγχο και επισκευή. Τα μεταφορικά έξοδα προς την εταιρία μας εφόσον δεν το φέρετε στην έδρα μας βαρύνουν τον πελάτη και η επιστροφή προς τον πελάτη βαρύνουν την εταιρία μας. Απαραίτητη προϋπόθεση, είναι το προϊόν να συνοδεύεται από ένα αντίγραφο του παραστατικού αγοράς που αποδεικνύει ότι το προϊόν έχει αγοραστεί εντός της περιόδου εγγύησης που ορίζει ο κατασκευαστής. Εφόσον το πρόβλημα καλύπτεται από την εγγύηση και δεν έχει επέλθει από υπαιτιότητα του πελάτη ή συνήθη φθορά, δεν υπάρχει χρέωση service προς τον πελάτη. Η εταιρία 
TECHOLIC δεν φέρει καμία ευθύνη για τους Όρους, τους Χρόνους Ανταπόκρισης, τους Χρόνους Επισκευής ή τις συνθήκες που απαιτούνται για να πραγματοποιηθεί η επισκευή και επιστροφή του προϊόντος σας. Σε περίπτωση που μετά τον έλεγχο δεν υπάρχει τεχνικό πρόβλημα και δεν γίνει επισκευή τότε τα μεταφορικά έξοδα προς τον Πελάτη επιβαρύνουν τον Πελάτη και υπάρχει ελάχιστη τεχνική χρέωση ανά κατηγορία προϊόντος που είναι:
Υπερμεγέθη προϊόντα (πχ Ηλεκτρικά ποδήλατα, Διαδραστικοί Πίνακες,  Οθόνες προβολής) 
20,00€ συν ΦΠΑ
Μεγάλα ή βαριά προϊόντα (πχ. Ηλεκτρικά πατίνια, Μεγάλα ηχεία) 
15,00€ συν ΦΠΑ
Υπόλοιπα καταναλωτικά προϊόντα
10,00€ συν ΦΠΑ

 

γ) Επιστροφή προβληματικού προϊόντος που δεν καλύπτεται από την εργοστασιακή εγγύηση του κατασκευαστή προς επισκευή.
Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να αποστείλετε το προϊόν στην έδρα μας προκειμένου να αποσταλεί στον κατασκευαστή για τεχνικό έλεγχο και επισκευή. Τα μεταφορικά έξοδα προς την εταιρία μας εφόσον δεν το φέρετε στην έδρα μας, αλλά και η επιστροφή προς τον πελάτη βαρύνουν τον πελάτη. Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης ενημερώνεται για το κόστος της επισκευής και εφόσον συμφωνήσει υπάρχει η αντίστοιχη χρέωση service προς τον πελάτη. Αν ο πελάτης μετά τον έλεγχο της τεχνικής υπηρεσίας δεν συμφωνήσει στην επισκευή, υπάρχει ελάχιστη χρέωση τεχνικού ελέγχου ανά κατηγορία προϊόντος, όπως αναφέρεται ανωτέρω. Αν ο Πελάτης, δεν πληρώσει το κόστος επισκευής ή του τεχνικού ελέγχου, το προϊόν δεν θα επιστρέφεται στον Πελάτη και θα πηγαίνει προς ανακύκλωση μετά το πέρας 60 ημερών από τη γραπτή ενημέρωση της χρέωσης προς τον Πελάτη. 

 

δ) Προϊόν διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε – Λάθος εκτέλεση παραγγελίας από τo TECHOLIC.
Στην περίπτωση αυτή η εταιρία μας θα φροντίσει να σας καλύψει το ταχύτερο δυνατόν με το σωστό είδος. Αφού συμπληρώσετε τη φόρμα RMA και λάβετε έγκριση, θα πρέπει να αποστείλετε το λανθασμένο προϊόν στην διεύθυνση της TECHOLIC. Εφόσον το παραλάβουμε και γίνει ο τυπικός έλεγχος, σας στέλνουμε άμεσα το σωστό προϊόν. Τα προϊόντα γίνονται δεκτά προς επιστροφή όταν βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, στην εργοστασιακή τους συσκευασία χωρίς να έχει παραβιαστεί η Ταινία Ασφαλείας.
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο, θα γίνει άμεση πίστωση του ποσού που καταβάλατε. Τα επιπλέον μεταφορικά έξοδα από και προς τον πελάτη επιβαρύνουν σε αυτήν την περίπτωση αποκλειστικά την TECHOLIC. 
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι μαζί με το προϊόν να επιστραφεί και το πρωτότυπο παραστατικό Αγοράς.

 

ε) Κατεστραμμένο προϊόν κατά την παράδοση.
Κατά την παραλαβή των προϊόντων πρέπει να κάνετε ενδελεχή έλεγχο για την σωστή ποσότητα, είδος προϊόντος και φυσική κατάσταση των προϊόντων. Εφόσον υπάρχει οιαδήποτε διαφοροποίηση από την παραγγελία σας ή εντοπίζετε ελαττώματα στη συσκευασία, προχωρήστε σε άρνηση παραλαβής και αναφέρετε το συμβάν γραπτώς στο δελτίο παραλαβής που σας δίνει για υπογραφή ο διανομέας. Σε περίπτωση που υπογράψετε το δελτίο παραλαβής χωρίς σχόλια, τότε δεν γίνεται αποδεκτή από τον διανομέα ή το TECHOLIC η ευθύνη οιοδήποτε προβλήματος αναφερθεί εκ των υστέρων κατά την παραλαβή.

 

Σημαντική διευκρίνηση στα προϊόντα ηλεκτρικής μετακίνησης.
Όλα τα προϊόντα ηλεκτρικής μετακίνησης καλύπτονται από εγγύηση, όπως ορίζει ο κατασκευαστής, εκτός των εξαρτημάτων που είναι αναλώσιμα.
Στα αναλώσιμα περιλαμβάνονται το χρώμα, τα αυτοκόλλητα, τα ελαστικά, οι σαμπρέλες, η σέλα, τα παπουτσάκια των φρένων, τα τακάκια των δισκοφρένων, οι δίσκοι του δισκοβραχίονα, η αλυσίδα, το πίσω γρανάζι ταχυτήτων, οι ζάντες των τροχών, οι χειρολαβές του τιμονιού, τα αντανακλαστικά και τα συστήματα φωτισμού και αξεσουάρ.

 

Σημείωση:
Η εγγύηση δεν καλύπτει φθορές και γενικά ζημίες που έχουν προκληθεί από σύγκρουση ή πτώση του προϊόντος και από οξείδωση λόγω εκτεταμένης έκθεσης στις καιρικές συνθήκες ή από επαφή με νερό.
Ο κατασκευαστής δεν αναλαμβάνει την ευθύνη και δεν παρέχει εγγύηση για προϊόντα που δεν λειτουργούν εξαιτίας λάθους συναρμολόγησης ή ζημιάς κατά την διαδικασία συναρμολόγησης, εφόσον η τελευταία δεν έγινε από το εξουσιοδοτημένο service.
Σε οποιαδήποτε από τις παραπάνω περιπτώσεις, προτού προβείτε στην επιστροφή ενός προϊόντος, σας παρακαλούμε να επικοινωνείτε με τo TECHOLIC μέσω της φόρμας 
RMA ή εναλλακτικά στο τηλέφωνο 210 0109752, από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες από 15:00 έως τις 17:00 προκειμένου να σας διευκολύνουμε και να σας κατατοπίσουμε με τον πληρέστερο δυνατό τρόπο.
 
ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΒΛΑΒΗΣ

(*) Υποχρεωτικό πεδίο